"Günün birinde kendimi Nairobi Buluşması diye adlandırılan bir toplantıda, dünyanın her yanından gelmiş on beş bin kadın arasında buluverdim. Onları gördüm, onları dinledim. Onların sevinçlerine, acılarına, sorunlarına, çabalarına, coşkularına, güçlerine, direnişlerini ve yaşamlarına tanıklık ettim. Onları sevdim. Onlara kızdım ve öfkelendim. Onları anlamaya çalıştım. Onlara saygı duydum. Onlara inandım. Onları yaşadım. Nairobi Buluşması bitti. Geri döndüm. Ama bitmeyen bir şeyler vardı. Sonunda işe koyuldum. O bitmeyeni duyurmak, iletebilmek, çoğaltmak için."
Zeynep Oral