Sigara ve kahveyi saymazsak, Afrika'da da yalnızım...
Duygu/Düşünce

Dr. Jivago

@Figaro
·
İstanbul'da da yalnızım. Üstelik ilk yaz....
Duygu/Düşünce
·1 alıntı·
161 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.