Gerçekten yazarın tarzı espri anlayışı hayran bırakıyor.Bir mafya serisinden bekleyemeyeceğim kadar güzeldi konusunu zaten mevcut fakat yazar çok güzel bir çizgide yürüyor.
Öncelikle hiçbir duyguyu küçümsemiyor nedenleri nasıllarıyla onu çözümşemeden bırakmıyor ki bu inanılmaz bir artı benim için ikincisi inanılmaz esprili ya hele kız sohbetlerinde.
Her okuduğum kitabında kahkaham ve boğazımda düğüm mıtlaka oluyor çook sevdim çook.