Kitabı bitirdiğim zaman aklıma gelen ilk şey; mum dibine ışık vermez sözü oldu ...
Beni çok mutlu eden bir kitap olmadı :(
Belki de okuduğum dönem ile ilgili bilemiyorum ? !
O yüzden sonu için okunur diyorum => Üst Kattaki Yabancı ...
Teşekkürler Kıtmetli Lisa M. Matlin ...