Beklentimin üzerinde olması beni çok mutlu etti. Dünya düzenine kafa tutan kısımları ve içsel duygular yerinde ve kararında yazılmıştı.
Karakterlerin hepsini çok sevdim, şakalaşmalar o minik kıvılcımlar ve romantizm tam istediğim gibiydi.
Kitabın sonlarına doğru artık heyecandan sayfaları nasıl çevirdim bilmiyorum ama cok cok iyiydi. Okurken cok şaşıracaksınız benden söylemesi. Serinin diğer kitaplarını okumak için sabırsızlanıyorum.