·160 syf.····Okunma: 09 Mayıs 2025 09:20 Yazar kitabı 1928 yılında yazmış ama ne yazık ki şöyle üzücü bir sonuca ulaşıyor insan okurken: Aradan geçen yüz yıla rağmen kadınlar hakkındaki düşünceler hiç değişmemiş. Hala aşağılamak adına “kız gibi” etiketi kullanılıyor, hala haklar bakımından dengesizlik söz konusu, hala ikinci sınıf muamelesi görüyoruz. “Yok ya durumlar gayet iyi” diyorsanız dikkat edin bu kitap yüzünüze bir tokat gibi çarpabilir.