Kitabı oldukça beğendim bütün okullara tavsiye edebileceğim bir kitap kurulu düzenlerini bırakan iki kızın doğa ile mücadelesini anlatıyor çıktıkları bu yolda dönmek isteyecekler mi isteseler bile dönebilecekler mi Çok sevdim teşekkürler buzların başucunda