Kalp Aynasında İki Yüz
– Neden sustun o gün? – Çünkü ne diyeceğimi bilmiyordum. – Sadece "kal" deseydin, kalırdım. – Kalsan ne olurdu? – En azından birlikte yanardık. – Belki de ben yanmak istemedim. – Ama ben razıydım. – Sen hep razıydın, ben hep eksik. – En çok senden öğrendim, bir kalbin nasıl görmezden gelinebileceğini. – Üzgünüm. – Artık gerek yok. – Peki şimdi neredesin? – Gidiyorum. Kendimi bulmaya… Çünkü sen de kaybettim en çok kendimi. – Dönersen?.. – Dönmem. Bazı kalp kapıları sadece bir kez açılır. Sen o anı kaçırdın.
Duygu ve Düşünce
·
63 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.