·200 syf.····Okunma: 26 Mayıs 2025 18:32 Yazarın okuduğum ilk kitabı. Kitapta o kadar güzel noktalara değinilmiş ki. Çocukluğumuzdan gelen bedenimizde, zihnimizde yaşayan travmalarımız…her birinin bir sebebi var. En basiti “Odana git ağla, düşün ve gel.”Annelerin sıkça yaptığı yaptığı yanlış bir davranıştır. Çoğu doğru yapıldığını zanneder. Bir çok davranışın uygulamalı bir şekilde anlatıldığı harika ötesi bir kitap.