10/10
·200 syf.··
2025 10. kitabı
·
44 günde okudu
·
Okunma: 26 Mayıs 2025 18:32
Yazarın okuduğum ilk kitabı. Kitapta o kadar güzel noktalara değinilmiş ki. Çocukluğumuzdan gelen bedenimizde, zihnimizde yaşayan travmalarımız…her birinin bir sebebi var. En basiti “Odana git ağla, düşün ve gel.”Annelerin sıkça yaptığı yaptığı yanlış bir davranıştır. Çoğu doğru yapıldığını zanneder. Bir çok davranışın uygulamalı bir şekilde anlatıldığı harika ötesi bir kitap.
Sınır Var Sinir YokSaniye Bencik Kangal · Doğan Kitap · 20251,869 okunma
·
34 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.