Linux... Ya bir finale girdim. Bu kadar zor olabilir ya bune? Programlama finalim bile bu kadar zor değildi. Ya hoca bizi sevmiyor, lise hocalarımın tehditleri bitti derken üni hocasının bizi tehdit etmesi... Ya birde ders anlatması da çok iyi değilken böyle yapması... Ubuntum, dersin son 2 haftası bozuldu, hoca düzeltemedi. Sınıfın %80 i büte kalıyor.
·1 alıntı·
69 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.