İkinci kelimemiz "saygı"
Saygı, yaşamın özüdür. Kurallara uymak, çevreye zarar vermemek, gürültü yapmamak, kendini dinlemek, hatta uyumak bile birer saygı göstergesidir. Saygı, sadece başkalarına değil, kendimize, doğaya, topluma ve hayata duyduğumuz derin bir bağlılık ve değer verme hâlidir. Bu bağlılık, insanın varoluşunu anlamlı kılar.
1000Kitap
·
109 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.