9/10
·149 syf.··
Beğendi
·
2025 96. kitabı
·
33 saatte okudu
·
Okunma: 28 Mayıs 2025 00:55
“Hayatınız hayal kırıklıklarıyla geçmişse beyin bir müddet sonra içinde bulunulan kötü durumdan kurtulabilmek için çare aramaktan vazgeçer.” Herkese Merhabalar Bir kitap daha bitti ama bu kez bende bittim Defne’nin yaşadıklarına yüreğim sızladı, içim acıdı, aahh Defne ah Defne 2.sınıfa gitmesi gereken yaşta ama okula gitmiyor. Melek ve Melek’in babası Saim ile birlikte yaşıyor. Defne Saim’i dedesi olarak görse de Melek’e anne sıfatını yakıştıramıyor. Ki her gün dayak atan, saçlarını çekip koparan bir kadına Anne sıfatı nasıl yakışır ki? İsmi bile çağırılmayan Sivrisinek diye anılan, yemek verilmeyen, pislik ve sefaletin içinde bir kız çocuğu Melek senden nefret ettim her ne kadar Annesiz ve baba sevgisinden mahrum büyüsende minicik bir çocuğa bu denli işkence ettiğin için senden nefret ettim. Sonrasında hikayeni öğrenmem bile sana olan nefretimi geçirmedi? Saim çocuğun daha fazla bu acıları çekmesini istemez. Kızıma iyi bir baba olamadım en azından çocuğu kurtarayım der ve kendince bir plan yapar. Kitabın son sayfalarında geçmişin karanlık yüzünü okuyoruz ve okudukça daha da sinirleniyoruz. Neden mi? Buyrun devamını kitaptan öğren. Bakalım Saim’in planı ne? Defne o çöplükten kurtulacak mı?
SivrisinekBilgül Öz · Edebiyatist Yayınevi · 202517 okunma
·
67 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.