O kadar uzun süredir inceleme yazmıyorum ki resmen paslanmışım ama 9392929 yıllık rs sürecinden beni çıkaran bu kitabın şerefine yazmam lazım. Yazarın diğer kitaplari gibi yine çok tatlı, rahatlamak için okuyabileceğiniz acayip hızlı okunan bi kitaptı. Ve karakterlerin sorunları, bana kategorisindeki diğer kitaplara göre çok daha az klişe geldi. Bu arada bu tarz kitapları bırakmama ya da sinir krizleri geçirmeme sebep olan ikili arasindaki sorunların fazla büyütülmesi olayı burda fazla ve gereksiz yere uzatılmamıştı. Ayrıca bi kadın karakterimiz Hannah'dan bahsedebilir miyiz ya? Acayip tatlı, kararlı ve günlük hayatta belki hepimiz yaşadığı sorunlardan muzdarip bi karakterdi kendisi, bayıldım. Kısaca hayata biraz mola vermek istiyorsanız ve mutlu son arıyorsanız kesinlikle öneririm. Bu arada bu kitap kendine özel bi playlisti hak ediyor. Acayip fazla şarkı referansı vardı, kitabi şarkılara referans edildikçe şarkıyı açıp okumaya devam edin.( ben öyle yapmadım ama yapılsa güzel olurdu sanki djsjjsksks)