8/10
·68 syf.··
Beğendi
·
2025 24. kitabı
#yorum Kısacık, gizemli, şirin, hem de kafa karıştırı, bir kahve içimlik kitaptı. Bir çırpıda bitirdim. Sadece sonu biraz net değildi ya da Murakami bizim hayal dünyamıza bırakmış diyebilirim. İllüstrasyonları ve rengi zaten harikaydı. Çizgi roman havasında olduğu için sayfalar da o şekilde. Fazlasını beklemeyin yani kitaptan Ben severek okudum.
Doğum Günü KızıHaruki Murakami · Doğan Kitap · 20191,350 okunma
·
54 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.