·80 syf.··Beğendi
···Okunma: 30 Mayıs 2025 18:25 Güzel bir kitaptı . Ama okurken çok üzüldüm. Annene okuduğumda göz yaşlarına hakim olamadı. En üzücü şu bunlar hikaye değil aslında daha kötüleri dayanılmayacak şeyler yaşanıyor Filistin de . Filistin’i bizlerde hatırlatan bir kitap. En çok etkilendiğim kişiler Wael El -Dahdouh oldu keşke bunlar yaşanmasaydı.