#yorum
Sonunda Cezmi Ersöz'ün kalemi ile tanışma fırsatı yakaldım. Bu kadar yüreğe dokunan satırların olacağını tahmin etmemiştim. Öyle içten, öyle acı... Fazlasıyla atar, fazlasıyla gider, fazlasıyla da dram yüklü olduğunu da eklemeden geçemem. Depresifliği ve hüznü dibinde yaşıyorsunuz ve bu biraz da rahatsız edici aslında. Eğer psikolojiniz bozuk ise okumayın, çünkü kendinizden mutlaka bir şeyler bulursunuz.