·282 syf.··Beğendi
···Okunma: 31 Mayıs 2025 11:38 Hayatı sorguladığınız bir dönemde sizi hem en dibe çekecek hem de o dipten çıkaracak tarzda bir kitap. "Acaba bizim de bir gece yarısı kütüphanemiz var mı?" sorusunun cevabının evet olmasını isteyeceğiniz bir kitap. Okurken içinde kaybolduğum, çoğu bölümde bir Nora olduğum, kurgusunun gerçek olmasını içten içe istediğim bir kitaptı.
"İnsan yeteri kadar beklediğinde, hayatın kimi zaman yepyeni bir bakış açısı sunması ne kadar enterasan..." Gerçekten hayatımızın yoluna girmesini bekleyerek, hayatımızın en güzel versiyonunu yaşayabilir miyiz?