Bu videoyu o kadar haklı buldum ki, o yüzden burda da paylaşmak istedim. Gerçekten etrafımda olan insanların hiçbiri kitap okumuyor, ama hep "bu kitaplar sana ne katıyor, boş boş işler" diyorlar. İşte toplum böyle cahiller yüzünden niteliksiz oluyor. Artık çoğu yakınımın yanında kitap okuyamıyorum. Dışarda, okulda, kafede veya herhangi bir yerde özgürce kitap okuyamıyorum. Tek rahat kitap okuduğum yer kendi odam. Peki klasik okumuyormusun? Diye sora bilirsiniz, onuda okuyorum... ama onuda linçliyorlar. Mesela, şöyle diyorlar: "bunları okuyup Einstein'mi olucaksın?"....