Yazarlardan daha önce okuma yapmıştım ama böyle bir kitap, böyle bir konu asla beklemiyordum. Sadece bir kitap deyip geçmek haksızlık olur diye düşünüyorum. Her karakter aslında ana yapıda ve hepsinin hikayesi çok değerliydi. Kaderin ve kaza olgusunun daha iyi ve derin işlendiği başka bir kitap daha okumadım, okursam da yine bu ikili yazar diye düşünüyorum. Müslüman ve Hristiyan olan iki kişinin aşkından çok daha fazlasını anlatıyordu. Kitabı bu kefeye koyup okumak ona haksızlık olur, çok derinden çok içten yazılmış. Aynı dünya'da farklı hayatlara sahip olan insanların hayat zorluklarını, düşünce yapılarını ve ennn önemlisi bir arada kalmak için neler vazgeçtiklerini okuyoruz. Felix ve Bedir sahnelerinde kalbi heyecandan çarpmayan var mı? O sohbet, o anlam arayışı, teslimiyet ve haykırış. Sanırım en çok bu kısımlarda etkilendim.
Bir kurgu okuduğumun farkında olup bu kadar gerçek yazılması beni o kadar etkilendi ki, kitabın kapağını kapattıktan sonra bahsedilen huzuru hissettim. Okumayı düşünen varsa hiç beklemesin derim, o kadar farklı bir yolculuk yapacaksınız ki. Sonunda sizde aynı huzuru hissedersiniz umarım.