İlk olarak kitabın beni ağlattığını söylemek istiyorum.
Sanki geminin içindeydim ve ben de yaşadım o anları.
Yazılan atmosfer beni hem heyecanlırdı hem de korkuttu. İliklerime kadar hissettiğim yerler oldu. Artık yazar ne yazsa okurum, yazdıkları ile derinden etkilendiğim yazarlar arasında kendisi. Tüm sevdiğim temaların bir kitapta toplanmış olması sanırım bu da benim şansım. Kitabın sonunda ne olacağını bilsem de okuma sırasında çoğu yerde unuttum, hatırlayınca kalbim kırıldı. Ayyy diye diye çevirdim sayfaları. Her bir karakteri çok sevdim, tabi ki nefret ettiğim de var. Valora en sevdiklerimden biri oldu, onun bir sahnesi vardı kii ayyy ağlamak, çığlık atmak istedim( okuyanlar neresi olduğunu anladı) Kitabı baştan sona kadar her detayı ile çok sevdim. Hemen okumanız lazım.
Titanic'i yani filmini seviyorsanız, dram ve aile kurgusunu seviyorsanız bu kitaba bayılırsınız. Sonra bana teşekkür edersiniz.