Sıkıldım o yüzden ngl yapasım geldi ngl.link/blackbang811
·1 alıntı·
328 Gösterim
41 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Layun
Gönderi Sahibi
+BENİM LAYUNUM(AKLIMA SORU GELMESİ YOKSA SORARDIM) -Kim olduğu o kadar belli ki skdkdkdkdkdjjx
Layun
Gönderi Sahibi
+Burada en sevdiğin hesaplar? - @Mufrezee bence iletileri çok iyi, Nur fragmanların çoğunu bu hesaptan izliyorum. Bu hesapta çok iyi
Layun
Gönderi Sahibi
+Amara'ma kim aşık lan -Amara'n elden gidiyor sndnndmxnxkx
Layun
Gönderi Sahibi
+amara beyiiim beni seviyonmu - @narmyynn tabii seviyorum skksksks
Layun
Gönderi Sahibi
+En nefret ettiğin ve en sevdiğin kişi -Bence nefret gibi güçlü bir duyguyu kimse hak etmiyor. Zaten gereksizler. Ama en sevdiğim kişi kardeşim.
Reklam
Layun
Gönderi Sahibi
+Sence ex'ten next olur mu? -Ex'ten hiçbir şey olmaz. Bir kere bitmişse bitmiştir
Layun
Gönderi Sahibi
+Sanırım arkadaşım sana aşık -arkadaşın kim be?