Layun
@Layun_ · 1yıl
Takip Et
Sıkıldım o yüzden ngl yapasım geldi
ngl.link/blackbang811
8 beğeni
·
1 alıntı
·
328 Gösterim
41 Yorum
Öne Çıkanlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Layun
Gönderi Sahibi
+BENİM LAYUNUM(AKLIMA SORU GELMESİ YOKSA SORARDIM) -Kim olduğu o kadar belli ki skdkdkdkdkdjjx
2
15 yanıtı göster
Layun
Gönderi Sahibi
+Burada en sevdiğin hesaplar? - @Mufrezee bence iletileri çok iyi,
Nur
fragmanların çoğunu bu hesaptan izliyorum. Bu hesapta çok iyi
4
2 yanıtı göster
Layun
Gönderi Sahibi
+Amara'ma kim aşık lan -Amara'n elden gidiyor sndnndmxnxkx
2
2 yanıtı göster
Layun
Gönderi Sahibi
+amara beyiiim beni seviyonmu - @narmyynn tabii seviyorum skksksks
3
2 yanıtı göster
Layun
Gönderi Sahibi
+En nefret ettiğin ve en sevdiğin kişi -Bence nefret gibi güçlü bir duyguyu kimse hak etmiyor. Zaten gereksizler. Ama en sevdiğim kişi kardeşim.
1
Reklam
Layun
Gönderi Sahibi
+Sence ex'ten next olur mu? -Ex'ten hiçbir şey olmaz. Bir kere bitmişse bitmiştir
3
Layun
Gönderi Sahibi
+Sanırım arkadaşım sana aşık -arkadaşın kim be?
2
İleri