·314 syf.····Okunma: 01 Haziran 2025 01:01 Geç kaldığım ancak okumuş olduğum için de kendimi şanslı saydığım bir metin oldu. Tarih,yemek,lezzet,esans,hırs,aşk ve iyi örüntülenmiş,17 dile de çevrilmiş harikulade bir kitap. Okurken ne güzel filmi yapılır dedim ki tek düşünen ben olmamışım,dizisi yapılacakmış GAIN platformunda hatta Saygın Ersin, Şevket Altuğ olsa castta keşke demiş o hususta da tam destekçiyim:)
Eski Türkçe çok kelime olsa da asla konudan kopmadığınız bir okuma sunuyor ki bu konuda da epey başarılı buldum.
10 üzerinden 10 veremememin ise iki sebebi var: Biri, lanet kelimesin sürekli nalet şeklinde yazılması ve ne...ne bağlacının olumsuz yüklemle kullanılması hataları.O kadar sık yapılmış ki son okuması yapılmamış mı ya da yapıldıysa bile okuyan da mı bu dil bilgisine sahip değildi diye sorgulatıp,rahatsızlık veriyor.