Tahmin edilebilir olay örgüsü, teşbih tekrarları, aynı kelimelerin aynı cümle içinde defalarca kullanımı... Herkesin yazar olamayacağını kanıtlayan türde bir kitap olmuş. Başlangıcı beni alıp götürdü sanki başka birinin dokunuşu varmış gibi. Ancak devamı beni hayal kırıklığına uğrattı, sanki bir başkası devam etmiş gibi... Aslında güzel bir konu, fakat neden böyle oldu anlayamadım. Üzdü.