·128 syf.····Okunma: 30 Mayıs 2025 21:46 Açıkçası kitabın adını beğenmedim çünkü öyküler(toplam 6 tane) kendi adıma son öykü hariç unutulur cinstendi. Özellikle Fabien Toulmé 'nin bazı hikayeleri kitaba alması hata olmuş ki hikaye hızlıca bitiyor çünkü o hikayede anlatılacak aman aman bir olay yok.
Fabien Toulmé güzel bir hikaye anlatıcı. Hakimin Yolculuğu serisindeki gibi güzel öykü bulduğunda unutulmaz işler çıkartıyor ama işte buradaki meselede o hikayeyi bulmakta.