·640 syf.··Beğendi
···Okunma: 02 Haziran 2025 18:01 Bazı anları bilirsiniz ne yapsanız içinize çöreklenen sıkıntıyı atamazsınız. Son zamanlarda ruhen o kadar daralmıştım ki ne yapsam kendimi iyi hissedemiyordum. Sonra uzun zamandır kitaplığımda duran Karanlık Cadı kitabını aldım. Bitirene kadar elimden düşüremedim. MÜKEMMELDİ...
Devamını sabırsızlıkla bekliyorum, açıkçası ilk başta Elloren'e pek ısınamadım. Abilerini de pek görmüyoruz ama sonra evrene adım attıkça daha fazlasını istiyorsunuz. Sırf yan karakter için bile okunabilir. Hatta başrollerden daha fazla yan karakterleri sevdim. Bence çok çok güzeldi. Hele on ikinci bölümden sonra onları okumaya doyamadım. Bağımlılık yaptı ve okuma hevesim kaçmışken bana çok iyi geldi.
Detaylarıyla o kadar güzeldi ki bitirmemek için zor tuttum kendimi. Seri yanılmıyorsam beş kitaplık ve şu an çeviri olarak ikinci kitabı Demir Çicek var.
Lupinler, Elfler, Icarallar, Faeler, Selkiler,Keltler ve çok daha fazlasına adım atıyorsunuz.
Rafe, Trystan'a da ayrıca bayıldım. Kitapta sevmediğim iki nokta var.
( SPOILER OLABILIR) Birincisi: kitap boyunca Elloren'nin büyü gücünü bir türlü göremedik. İkincisi; Yvan ile olan ilişki bana pek geçmedi. Birbirlerine çekilmelerini daha farklı okumak isterdim. Henüz bir ilişkileri yok ama Yvan ile olacağını tahmin ediyorum. İkinci kitaptan beklentim yüksek diyorum ve ikinci kitabı sipariş çıkmaya gidiyorum.