·416 syf.····Okunma: 03 Haziran 2025 00:11 Öncelikle kitabın incelemelerinde biri sürekli "kıç" kelimesinin geçtiğinden ve bundan bıktığından bahsetmiş. Özellikle buna dikkat ederek okudum ama birkaç sayfa hariç "kıç" kelimesinden o kadar da sık bahsedilmiyor. Yersiz bir eleştirisi olarak buldum bunu. Daha sonrasında bence kitap çok sığdı. Hiçbir olayı tam anlamıyla işleyemedik yüzeyseldi her şey. Dostluklar, karakterler. Flashbackler bize karakter hakkında bilgi vermek için yazılmış ama ben çok alakasız buldum olaylarla bağlantılarını. Adrian'ın sonu için hiç hazırlıklı değildim hani ne alaka bu şimdi oldum. Hiç bir bağlantı, mesaj yoktu. Açıkçası kitaptaki hiçbir olay arasında bir bağlantı göremedim ben. Yazarın kalemi kolay okunabilirdi ama kitabın işleyişini ve konu bütünlüğünü hiç beğenmedim. Normalde serilerimi mutlaka tamamlarım ama bu kitabı direkt iadeye gönderdim açıkçası. Yazarın daha çok yolu var diye düşünüyorum.