Okurken ağladığım bitmesin dediğim bir kitap oldu.Medineyi görmüş birisi olarak daha da etkiledi bu kitap beni . Fahreddin Paşa ile tanışma isteği uyandırdı içimde .Bazı durumlar okurken bile zorladı zihnimi dedelerimiz olan askerlerimiz neler yaşamış dedim.Bizler gerçekten büyük bir milletiz bunu anladım.Kitabi okurken çölü hissettim.