Kızımız Tris bir önceki işinde patronuyla manita oluyor. Adamın yaşı daha büyük ve meğer başka bir sevgilisi daha olan bir manipülatör. Kız durumu fark edince ayrılmak istiyor ama kızın iç çamaşırlı fotoğrafını paylaşıp hakkında saçma sapan şeyler söylüyor ve o bölgede kızı kara listeye aldırıyor. Kızımız daha sonrasında taşınıp zor zanaat kendine bir iş buluyor ama burada da asla yükselemiyor. Aile içinde veriyorlar sürekli terfileri haliyle artık hayattan umudunu kesiyor. Ama hiç beklemediği bir anda gelecek vaadeden mühendisler için planlanan tatile kızımız ve Rafe (akraba kontenjanından ilerlediği düşünülen oğlumuz) seçiliyor ve olaylar başlıyor. Bu ikisine tek oda veriliyor. Yıllardır aralarında olan sözde bir iletişim var. Oğlanın manitası var ama yok. Kız çocuğa yanık ama aynı zamanda uzak durması da gerek. Sürekli kapı dinleme huyu var.İnanılmaz ergen tavırlar. Sanırsınız otuz yaşındaki insanlar değil de liseli ergenler. Kız Andy isimli bir adamla flörtleşir gibi olunca Rafe birden ortaya çıkıp boy gösteriyor ama bunu o kadar saçma yapıyor ki asla içiniz erimiyor. Ayrıca Rafein babasal sorunları var. Kavgalarının üstüne gidip kusura bakma ya babamla yemek iyi değildi falan diyor. Ben Rafe için asla olumlu şeyler söyleyemeyeceğim bence kendisi pısırığın teki. Tris için de aynı şekilde iyi şeyler söyleyemem çünkü o da çok saçma bir karakter bence. Bir ileri beş geri yapıyordu resmen. Karakter gelişimi yok gibi bir şey kitapta. Hiç ısınamadım kararkterlere. Sırf merakımdan okudum ama yok elimde sürünen bir kitap oldu. Boş zamanım var derseniz kısa bir kitap okuyun. Ama yan etki olarak rsye sokabilir dikkat edin.