" canım çocuğumun nerde olduğunu biliriz. Hem zaten herkeste var. Hem devir teknoloji devri çocuk bu çağda doğruysa bilmeli değil mi? Cahil mi kalsın yani? "
" ay bu çizgi filmler çok eğitici, hele de şu uygulama, adamlar yapıyor vallahi. Çocuklar Hem eğleniyor hem öğreniyor. "
" yahu biz izledik de noldu, bırak izlesin. Hem ne güzel sen de işine bakarsın, kahveni yudumlarsin."
"aa yemek yemiyor mu, veriyorum eline tableti nasil da hızlı bitiriyor tabağını. O mutlu ben mutlu"
Siz de bu diyalogları kuran/ düşünen birisiyseniz , çocuğunuzu hasta yaptığınızi/ yapmak üzere olduğunuzu bilmiyorsunuz demektir.
Nedeni mi?
Çocuklarımıza o kadar değer veriyorsak 160 sayfayi okuyuverelim. Baaaari!!