Hayatımızda birçok pişmanlık ve keşke dediğimiz önemli dönemler olmuştur ve hep verdiğimiz kararın tam tersini düşünerek nasıl olurdu acaba diyerek
hayal kurarız, bunlar yaşadığımızdan daha güzel olacağı ile ilgili hayallerdir.Yaşadığımız hayatın kıymetini bilemeyiz. Aslında mutlu olmak için içinde bulunduğumuz an ve elimizde olanlar yeterlidir.