Sevebileceğimi düşünmeyerek başladığım ama sonunda beni şaşırtan bir kitap oldu. Yazım tarzı aslında yoruyor ama bence yazar duyguları geçirmiş. Gerçekten finalde ağlatttııı. Artık kalbimde küçük bir kalp kırıklığı ile devam edeceğim. Okunmaya hak eden bir kitap. Bir kere şans vermelisiniz...