Hikayenin konusu beni gerçekten şaşırttı, inkar edemeyeceğim. Mert aslında kadın erkek fark etmeksizin içimizde yatan kötülüğü iliklerine kadar sahiplenmiş birisi. Ve bunu yeri geldiğinde ortaya dökmekten hiç çekinmiyor. Hayatın her anında iniş çıkışların olduğunu bildiğimiz gibi, iyilik ve kötülük esasının da dengede nasıl kalamayacağını gözler önüne seriyor.