Maral Atamaca'nın bütün kitaplarını okumuş biri olarak en az beğendiğim kitabı bu olmuş diyebilirim. Genelde bize yazmak istediği duyguyu aktarmada başarılı olan yazar bu kitabında bunu başaramamış maalesef. Başlarda fantastik ile başlamış. Daha sonra komediye geçiş yapmış. Romantik kısımlar da var ama bunu çok az tutmuş. Sonlarda da dram üzerine ilerlemiş. Bana biraz karmaşık ve yorucu geldi açıkçası. Yine de yazarın emeğine sağlık