·224 syf.··Beğendi
···Okunma: 06 Haziran 2025 15:45 Bayadır kitaplığımda olan ve yaklaşık 2 sene önce '97 animesini izlediğim ve hayran kaldığım Berserk'i sonunda okumaya başladım. Birkaç ay önce ilk 5 cildinin özel edisyon ciltlerini almış olmama rağmen normal versiyonundan okudum ilk cildi. Animedeki "Gats" theme ile bu evrenin atmosferinin içine dalmak çok keyifli bir deneyim. Elimde olan diğer ciltleri de kısa sürede okuyacağım gibi duruyor.