Puan vermedi·282 syf.····Okunma: 06 Haziran 2025 15:13 Çok övüldüğünü bilerek başladım ama bu kadarını da beklemiyordum açıkçası. Kitap benim beklentimi aştı okurken. Orjinal, eşsiz bir kurguya sahipti bence. Yazardan okuduğum ilk kitap ama kalemine bayıldım, son kitap olmayacağı kesin. Başrolü çok sevdim ve kitap boyunca onunla bütünleştim resmen. Çok fazla alıntı çizdiğim bir kitap benim için çok iyidir, bunda da öyle oldu. Sadece sonu biraz oldu bittiye gelmiş gibiydi. Konusuna gelirsek; Nora Seed berbat şeyler yaşıyor ve sonrasında aldığı kötü karar yüzünden kendini bir kütüphanede buluyor. Zamanın ilerlemediği, onlarca hayatın bulunduğu kitapları barındıran bir kütüphane. Kitapların her birinde eğer Nora başka bir seçim yapmış olsaydı neler yaşanacaktı onlar anlatılıyor. İnanın 1000 tane olsa hepsini de okurdum, o kadar keyifliydi.