Uzun süredir okuduğum en iyi fantastik kitaplardan diyebilirim . Yazar bir çizgi filmin yeni bir uyarlamasını yaratmış. Konusunda bahsetmek gerekirse . Highmoor malikanesinde yaşayan 12 kız kardeşin tek tek ölmesiyle başlıyor. Ölümlerin bir yerden sonra doğal olmadığını düşünenen Annaleigh bu ölümleri araştırmaya başlar. Araştırmalar başladıkça daha fazla ölüm ve soru işareti beraberinde gelir. Spoiler!!!! Barbie ve Dans Eden 12 Prensesin uyarlaması olan bir kitaptı. Başta sorunlara rağmen şen şakrak zaman geçirirlerken gittikçe gerçekliğini sorguluyorsun. Kitabımızın tanrılarla olan kısmı ilgimi çekti. Kitabı çok beğenmeme rağmen korku daha ön plan da kalmıştı yani duygusal diyaloglar ya da olayların sebeplerinden ziyade daha çok korku hissi yaşatıyor . Annaleigh ve Cassius ikilisi güzeldi ama nedense bir yerde diyaloglarında yetersizlik vardı. Başta Cassius’a çok fazla soru işareti eklenmesinden kaynaklı da olabilir. Bütün bunların arkasında Morella olduğunu az u
z tahmin edebiliyordum ama bunları yapma sebebi bencilce olsa bile üzücüydü. Maliyenin komple yanması ve tekrardan oluşturulması çok hoşuma gitti sıfırdan başlamak her zaman en iyisidir . Çerezlik bir kitap olarak değerlendirebilir bir günde bitirebilirsiniz. Fantastik severlere tavsiye ederim.