Beni en çok ağlatan kitap... Daha kötü sonları okumuştum evet, daha fazla yarım kalanların hikayesine şahit olmuştum evet ama hiçbir kitaba böylesine bağlanmadığım için bu kitap kadar ağır gelmemişti hiçbiri. Mutsuz sonu bana sevdiren ve resmen beni bana anlatan bir kitaptı...