·406 syf.····Okunma: 06 Nisan 2025 00:00 Buna ilk okuduğumda inceleme yazmamışım, yeni fark ettim.
Öncelikle kitap tatlı bir romantik komediydi. Engellere farkındalık oluşturmak için işlenmiş konular da vardı ve bence bu güzel bir şekilde yapılmış. Yazarın da doğuştan bir eli diğerinden küçük olduğu için hayatı boyunca hissettiği ve yaşadığı şeyleri anlattığı bir kitap olmuş. Aynı şekilde erkek ana karakterimizin de bir bacağı yok. Ve bu ikisinin aşırı tatlı hikayesini okudum.
Başka bir işlenen konu ise yanlışlıkla hamilelik konusu. Normalde bu tema çok ilgimi çekmez ama çok iyi bir şekilde işlenmiş. Bazı şeyler erkek ana karakteri fazla yüceltmek için yazılmış gibi geldi. (Yani kim bu kadar mükemmeldir ki?) Ama çoğu yerde kahkahalarla güldüğüm bir kitap oldu.