Ya aslında kitabı hem sevdim, hemde beni hayal kırıklığına uğrattı. Bazense ben rs’ye soktu. Nedenini ben şu şekilde yorumladım: ya kitabı yanlış zamanda okuduysam diye. Bilmem belki olabilir.
Arkadaşlar konu ise bir kutup ayısı ile April diye bir kızın dostluğunu anlatıyor. Aslında kutup ayılarını pek sevmezdim ama ta ki bu kitaba kadar. Ya April’in ayıyı sevmesi, onu baya kez öpmesi benim o kadar hoşuma gitti ki hatta bazen hayvanlar insanlardan bile daha iyi dost oluyor diyorum bazen. Ve ayrıca da kitabın içindeki resimler çok tatlış ve çok hoştu. Ve kitaba puanım şimdilik 8. Okunabilir.
Ve son olarak; devam kitaplarını bende var ama onları daha sonra okumayı planlıyorum.
Benden bu kadar, iyi akşamlar
Hannah Gold <3
Son AyıHannah Gold · Genç Timaş Yayınları · 20221,573 okunma