Markiz'deki Kadın
İyileşmenin tek yolu acının içinden geçmekti..
Dönem kitaplarını oldum olası sevmişimdir.
Bu kitabı okuduktan sonra Botter Apartmanı'nı daha çok merak ettim .
Yazarımızın dediği gibi, markiz aşkların kesiştiği, geçmiş ve geleceğin sırlı anlarının, mühürlenmiş kaderlerin birbirinin içinden geçip Pera'ya aktığı tılsımlı bir mekandı.
İlkbahar Panosunun önündeki masaya oturmuşlardı hayata diklenir gibi.
Nilüfer'in hikâyesini okurken çok üzüleceksiniz. Bazen kaderin sizin elinizde olmadığını, hayaller kurmanıza rağmen engel olanlar olabileceğini göreceksiniz. Kime üzüleceğimi bilemedim okurken. Selim ve Orhan aslında birbirlerine benziyordu. İkisi de ne yaptıysa aşkları için yaptılar.
Dönemin koşullarında yaşananları okudukça hayatın çok acımasız olduğuna bir kez daha şahit olacaksınız.
Özellikle Orhan'ın yaşadıkları beni çok etkiledi.
Ben kitabı çok beğendim .
Botter Apartmanınıda okumak için sabırsızlanıyorum .
"Delirmek zamanın dışına kaymaktır. İnsanlar ikiye ayrılır,zamanın içinde kalıp iyileşebilenler,zamanın dışına çıkıp kaybolanlar .
-
İnsanın en büyük sorunu gerçek diye bir şeyin olmadığını anlatamaması.
-
Hayat kabuk etmekle başlar.
-
İnsanın ayakta durmasını sağlayan tek dayanak, kimseye ihanet etmemekti.