Nasil anlatsam bilemedimmm. Cok tatli, safe, huzurlu hissettiren bir kitapti. Yan karakterler olsun, yasadiklari yer olsun hepsi cok hostu. Sadece basrollerin sahnelerinin az oldugunu dusunuyorum, basbasa datelerini biraz daha okumaliydik kesinlikle.