Beril

@chwbrl
9/10
·352 syf.··
Beğendi
·
2025 12. kitabı
Nasil anlatsam bilemedimmm. Cok tatli, safe, huzurlu hissettiren bir kitapti. Yan karakterler olsun, yasadiklari yer olsun hepsi cok hostu. Sadece basrollerin sahnelerinin az oldugunu dusunuyorum, basbasa datelerini biraz daha okumaliydik kesinlikle.
Hiç Beklemediğim AndaErin Hahn · Ren Kitap · 067 okunma
·
47 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.