Bana çok şey katacağını umarak başladım. Şöhretinin altında kalmış bir metin. Karakterlerle bağ kuramıyor dünyalarına giremiyorsunuz çünkü sığ kalmış. Büyük konulara hafiften değinip geçmiş gibi. Derinlik yok gibi. Okumasanız eksikliği hissedilecek bir kitap değil. Beklentiniz keyifli bir okuma ise bunu karşılar.