3/10
·478 syf.··
2025 26. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 12 Haziran 2025 10:42
O kadar kötüydü ki elimde başka kitap olmadığı için bitirmek zorunda kaldım.Ben hayatımda bundan daha salak bir kız görmedim kusura bakmayın saf değil bildiğin süzme salak beni krize soktu ya.Ve aşırı çocuksuydu sonlara doğru biraz düzeldi en azından.Önüne gelen yine aşık oluyor zaten bu da diyor bunlar iyi insanlar öylesine bakıyor neymiş tam karşısında oturduğu için öyle bakıyormuş biraz vallahi kafayı yemek üzereydim.Ben anlamıyorum biz bize yürüyen insanı anlayamayız mı da yazar böyle yazma gereğinde bulundu.Cidden bu kadar övülmesi bile üzücü bu kitabın evet yazarın bir emeği var ona lafım yok ama cidden kötü bir kitaptı ayrıca editörlere burdan bir çağrım var lütfen ama lütfen editörlüğünü yaptığınız ve yayımladığınız kitapların her türlü düzenlenmesine özen gösterin sene 2025 ve siz hâlâ direk yazıyorsunuz şaka gibi.Karakterlerin aşkı bana geçmedi bir derinlik yok yani hikayede bence her şey oldu bittiye geldi. Hele bir sahne var sorgu sahnesi Allahım o kadar kötüydü ki diyaloglar ağlamak üzereydim yani cidden o kadar sahteydi ki her şey Kız o kadar değişik ki adamın biri buna aşık diyor arkadaş kalamaz mıyız? Senceeee.Kitap beni rsye sokacak diye çok korktum sonlara doğru biraz daha iyi oldu.Akın ve Arya hoşuma giden karakterler normalde hamilelik okumayı sevmem ama Baharı sevdim tatlıydı.Normalde bir vericektim ama Cihangir,Bahar ve Akın,Arya çifti için ve ufak tefek bazı şeyler için bu puanı verdim.
Baytar Hanım 2 - SayeMeryem Soylu · Dokuz Yayınları · 2022416 okunma
·
37 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.