Oldukça karmaşık olay örgüsüne ve karakterlere sahip. "Ben ne okuyorum?" dedirten cinsten. Dili yalın ama bu kitabı kurtarmaya yetmiyor. Bu kadar karmaşa bir fantastik eser için aşırıya kaçmak olmuş. Yazar da bunun farkında, bu sebeple kimi yerde olaylara müdahale ederek okurla konuşuyor ve kafalardaki soru işaretlerini gidermeye çalışıyor ama sanki kendisinin de kafası epey bulanmış gibi. Bu da zaten kaçınılmaz bir şekilde esere yansımış ne yazık ki.