Bir vampirin, aynı zamanda da lanetli bir genetik mirasın hikâyesi. Kitaptaki vampirimiz, hepimizin aşinâ olduğu kan emme özelliğinin yerine bu sefer kurbanlarının hayat enerjisiyle besleniyor ve yakınlaştığı her kişiye kendi lanetini, uğursuzluğunu bulaştırıyor. Hikâye çok iyi değerlendirilebilecekken ne yazık ki yazarın konuyu fazlaca uzatması, iç sıkan betimlemelere, lüzumsuz ayrıntılara yer vermesi ve karakterlerin çok fazla olması sebebiyle ziyân oluyor.