Tanrı inancının dünyadaki yerini sorgulayan, hayal ile gerçeğin iç içe geçtiği roman. Siyasi ve dinsel göndermeleri de bol. Yazarın anlatımında ve üslubunda herhangi bir sorun yok, bakıldığında konu da çok ilgi çekici ve merak uyandırıcı. Keşke daha farklı, belli bir sonla bitseydi.