D.

@Dreadlara
8/10
·400 syf.··
Beğendi
·
2025 269. kitabı
İlk kez hem elf, hem de vampir olan bir karakterle karşılaştım bu kitapta ve bu fikri oldukça beğendim. Konusu için kısaca, bir vampirin intikamı diyebiliriz. Olay örgüsünün hiç sıkmadan, bunaltmadan ilerlemesi, türe bazı yenilikler getirmesi (vampirlerin kurt, sis, yarasa, gölge vb. şeylere dönüşmesi) ve sade, akıcı diliyle okuması kesinlikle çok keyifliydi. Dracula etkisi rahatlıkla görülebiliyor. Yazarın oradan ilham aldığı yerler çok iyi işlenmiş. Sanırım bir seriymiş ve bu da serinin ilk kitabıymış. Şimdilik beğendim, ileride belki devamındaki kitaplara da fırsat veririm.
Sislerin VampiriChristie Golden · Ankira Yayıncılık · 2000125 okunma
·
21 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.