Puan vermedi·376 syf.····Okunma: 13 Haziran 2025 22:54 Seri bir çırpıda okudum, bitirdim. En sevdiğim kitap bu yani final kitabı oldu. Artık Santi'nin gelişimini gördük ya cok şükür, oda artık kız ölecek hale gelince. Bu kısımlarda biraz sinir oldum ama neyse olmuş da bari azıcık gözü açıldı. Baba ve intikam durumunu tahmin etmiştim doğru çıktı. Ivy baba baba diye boşuna tutturmamış kız. Woww değildi ama hızlı okunan bir seriydi. Valla Santi ve Ivy değilde Mercedes'in hikayesini daha çok sevecekmişim gibi geliyor.