Kitabın ana akışına ve konu orjinalliğine güvenilip derinleşmedigi ve okura o duygu yoğunluğunu yaşatamadığını düşünüyorum. Sonu çok bariz geçiştirilerek bitirilmiş. Sanki nasıl toparlayacağını bilememis yazar ve o kısımları en garanti şekilde kapatmaya çalışmış. Daha güzel yazılabileceğini düşünüyorum. Biraz aceleye gelmiş.