·622 syf.····Okunma: 19 Haziran 2025 10:05 Kitabın henüz yarısına gelmedim. Ama demek istediklerim var. Öncelikle ben kitabı seven taraftayım. Evet bir sürü kitaptan izler var. Ben o izlerden genel olarak rahatsız olan biri değilim. Belli kalıplar vardır ve yazar buraları kendinden katarak doldurabiliyorsa ne ala.. Çok smut demişler henüz kıyısına yaklaşamadım. Fantastik yanı da şu an dolu dolu değil. Ancak bu tarz kitapları yazarın donanımlarını bilmeden yorumlamak biraz haksızlık gibi. Herkes fantastiğe mükemmel kurgularla başlamıyor ya da o mükemmel kurgular bi anda keşfedilmiyor. Ben okuduğum şeyden keyif alabiliyorum. Karakter ve çevreler gözümde canlanabiliyorsa benim için tamamdır.
Dikenler ve Güller Sarayı
Gazap ve Alevin Kaderi
Powerless evreni
Kırık Bir Kalp serisi izleri var. Daha benim dikkat etmediğim etkilenmeler vardır ama bu serileri de sevdiğim için ben keyifle okuyan taraftayım. Şimdilik bu kadar bitince tekrar konuşurum..